19 Haz 2010

Tatil


Mayis ayindayiz. Dersler, sinavlar, hocalar.. Bunalmisim. Bildigin "bitsede gitsek" havasindayim. Tatile bir buçuk ay var. Ne hayaller kuruyorum kafamda. Havalar müthis güzel olacak, her gün arkadaslarimla disariya çikacagiz, hatta Paris'e gideriz. Bildiginiz uçtum yani.
Dört gündür tatildeyim. Sayisal bölümünü kazanmis olmanin verdigi ezici agirlik var üstümde. Havalar berbatin ötesinde. Arkadaslarimla evlerimize kapandik haliyle. Paris'e bir günlügüne gidiyoruz, eger biletimi alabilirsem. Bildiginiz kafesteyim. Yetmezmis gibi balkonda ari kovani var. Dibimdeki balkona bile çikamiyorum serefsizim. Bütün gün film izliyorum. Dünya Kupasi dedik onun da bir numarasini göremedik bugüne kadar.
Simdi 24 temmuzu bekliyorum. Iki, üç günlük bir yolculuk bekliyor bizi. Fransa, Italya, Yunanistan ve Türkiye. Sabirsizlikla bekliyorum. Hadi hayirlisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder